panfu203company

Alla inlägg under augusti 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 11 augusti 2011 15:45

Hello pandas!

Today, I fixed up a new feature so check out here:

 

so, do you see what I have circled? Well, one, no, not one but 2x. search engines that are in my blog!

the first one I've circled this is a search engine to google dot com.

and the second box under so are you looking at

www.panfu203.bloggplatsen.se, and NOT someone else to stay! .

so...



Hold Altitude

panfu203

Av panfu203 och TomOchJerry - 11 augusti 2011 14:29

Hej alla pandor!

idag så vill jag panfu203 säga att...


Jag vill ha en appel mac dator!!!!!!!!!!


Men jag har inte råd!!!!

och så vill jag har...

En Pear mac dator!!!!!!


men men... jag har ju inte råd!

så jag tänker spara alla min pengar till en sådan stationär!


_________________________________________________

och här är en fråga till Anzy http://www.anzylanzy.bloggplatsen.se/

så här är den till Anzy/Anna  

Hej anzy! 

du har en appel max os x bärvar dator ju!

så hur hade du råd med en sådan en sån kostar exakt:


10.995,00 kr!!!!!!!!!!


så anzy skriv en kommentar till hur du hade råd!

__________________________________________________


så tills dess håll höjd

panfu203


P.S

Anzy...

till anzy...

___________________________

Hej anzy igen!

här är en fråga till som är hur man får i bilderna i pixlr.com på headern jag ha försökt skapa en skälv nu!

men!

jag fick inte in bilderna på headerna utan jag fick dom jag gjorde via URL i en annan ruta!

Hur gör man annars så den kommer på headern?.

skriv en kommentar ni som vet...

och anzy om hon läser!

Av panfu203 och TomOchJerry - 10 augusti 2011 19:32

Haloj på er pandor!

idag tänkte jag visa er introt på firefox wäbbläsaren!

jag hoppas att detta klipp ska fungera åvan!



tillsdess

håll höjd

panfu203

Av panfu203 och TomOchJerry - 9 augusti 2011 15:11

Hallå på er där hemma!

idag så är vi här!: iCarly-Gänget!!!!

Carly Shay: Hej! snart ska vi skapa en ny iCarly-serie!


Sam Puckett: För mer information om den nya serien gå in på: http://origin.www.icarly.com/index.html

Freddie Benson: För att komma dit sök efter det på ZAPLook eller på Google

Sam Puckett: flytta på dig nörd!!!. För att komma dit tryck bara på texten!

Freddie Benson: -Aj!, -Ja ja så kan man också göra!

Carly Shay: Okej!!! kan ni sluta bråka nu!.

Carly Shay: -A-ja jag berättar väl då!:

När du har tryckt på länken så kommer vi upp sen blir vi Tecknade! sen kommer det upp en knapp det där står


Click Here for See more!, men klicka inte på den länken utan ytyck bara på krysset där uppe!, sen så kommer det upp iCarly Tecknade Sidan!, där står första vidion uppe på plats och tryck på den!, sedan så tittar du på den så får du se mer information!.




Spencer Shay: Hej! har jag missat något?


Freddie Benson: -Nej


Spencer Shay: Okej! i alla fall jag ska hämta Gibby!


2 minutes later....


Gibby Gibson: Hej! jag skulle visa ett foto från Origin Gibby bloggen:



Sam Puckett: Haha, -Okej!

Carly Shay: Sam!?!?



Med vänliga hälsningar

Freddie Benson, Carly Shay, Spencer Shay, Sam Puckett, Gibby Gibson

      




Av panfu203 och TomOchJerry - 8 augusti 2011 13:27

Haloj på er pandor!

idag så är det så att i våran blogg har vi en chatt på menyraden! cbox

haloj, här är Tom, ja fortsätt du panfu203,  

...cbox och om jag och TomOchJerry skriver det då kommer det se ut ungefär så här:

 

ni vet att man inte får göra reklam i inlägg elelr på TV?

så jag suddade ut det som var reklam

Men! jag pratar inte med Tom just nu anars hade han en bild och skriver rött!

jag pratar med Maggan5!

ja iallafall så:

varje gång jag och Tom skriver i chatten skriver bara vi med en bild och röd text så att ingen kan låtsas att dom är oss!

men om dom tar in en kod i chatten för att ta dit en bild och text (röd), så kommer vi Banna/Blokera den presonen/pandan!  


så om ni gör använder HTML-koder i chatten fungerar det inte (kanske inte) så... om ni Använder HTML-koder i cboxen så fungerar det inte men om ni trycker på Hjälp knappen finns det i stället cbox-koder sm man också kan skriva röd färg men bilder får ni inte använda.


så om ni ser nån som låtsas vara mig så finns det tre sätt att sklija på om mig och Tom:


  1. vi säger inte xD eller xDDDDDDD!
  2. och vi säger inte fula ord eller använder :D smilysen för många gånger!
  3. vi säger använder inga såna här ! tecken för många gånger ( T.e.x hallå där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

-och på tre:an så stog det:


     3. vi säger använder inga såna här ! tecken för många gånger ( T.e.x hallå där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


men vi använder inte heller för många såna här ? tecken ( T.e.x aaaaaaa???????????????????????????)


Precis!

förästen jag mixtrade lite med panfu blog svenska i dag och det blev resultat:


för vem som Max och Ella tycker att vinnarna är:


Penny109 och Anzy!!!!!!!


haha... oki...


Ja i all fall ses


Ha en bra dag

med vänliga hälsningar

 panfu203 och TomOchJerry

  




Av panfu203 och TomOchJerry - 7 augusti 2011 18:00

Hello I'm Lince Golham  

ja hej Tom är på litet knas humör i dag, Och du Tom stavade du Lince Golham rätt?

klart jag gjorde du kan inte äns stava till kanske ju!  

hmmm... det var när jag föddes  Tom när jag föddes kunde jag ingeting ju  .

 

så här lät jag när jag föddes:

Tom Says:

BLAGAGAGA!!!!! TomomBomToooomm!!!!!!


hahahahahahahahahahahahahahahahahaha......

Tom var det så du lät när du föddes liksom : **TomBaboomTomBooom!!!!!**.

hahahahahahahahahhahaha

ja jag håller med dig ahhahahahahahaha   


 

 vet ni vad som hände när jag logga in idag? kolla in:

 

knasnigt va?

kolla hur fin klädd jag var idag:

 

hahahahahahahahaha

hmmm...

vad då? ingår inte den där delen i skämtet?

hmmm... neeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!

hihi mest jag blir jagad av panfu203 får ni se en bild på knasiga saker: seeeeeees

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh

hjäääääääälpppppppppppppppppppppppppppppppppppp

      

oooooo hääääääär ääärrr en  mman uuuttttttt kläddd till kannniiiiiinn::::::::::::::::

 


Håll höjd

panfu203 och TomOchJerry


P.S äntligen är vi samms (hmm.. tror jag!)



Av panfu203 och TomOchJerry - 6 augusti 2011 11:55

Hejsan pandor!

jag vil idag tilldela en låt jag har försök skriva på ett helt år till min flickvän i panfu!:


nanananananana... lalalalalalala...

Busan jag älskar dig...

5, 4, 3, 2...

Busan jag älskar dig ooo vilken tjej vilken grej ta mig till dig ooo

Busan jag älskar dig bara dig!!!

nanananananana... lalalalalalalala...

oooo yeeeee!!!


[      ]

ooooo.....

hej panfu203...

vad gulig du är [snyft...]

låten var så fin så att jag börjar gråta nästan [snyft]...


 

ja om nån undrar så sa jag (Busan) det är min flickvän [i panfu] ...'s smeknamn

och hon kalar mig pan!

igentligen så heter hon Busan-pink!


 

ahhh... jag måte häma en servet strax, oooo, du panfu203 kan du sätta papper på Tangentbordet jag grät ner det!  .


oki!...


s dä u kn j ski ign.....

!"#¤%&/())=?)(/¤!"#¤/()=↓♠`54554♣♣66hkd@£$€{{

så där nu KAN du skriva igen!


Håll höjd

panfu203 & wääähhheeewääääähhuummwääää [ååå Tom här får du en servätt] snyft tack!

panfu203 och TomochJerry

P.S

Hej det är så inne med iCarly.se och Icarly.com

Så besök gärna hem sidorna nu genom att trycka på texten! 



  


Av panfu203 och TomOchJerry - 5 augusti 2011 20:31

hej!

jag gick till brunos idag och kolla vad jag såg!

ser ni?

jo, det hänger friterade pommes med ekologisk ketsup! I väggen xD


ha en god natt

med vänliga hälsningar

panfu203

P.S jag fixade den här bilden med ella och max kolla:

   

 

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards