panfu203company

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

iCarly-gänget iCarly origin...

Av panfu203 och TomOchJerry - 9 augusti 2011 15:11

Hallå på er där hemma!

idag så är vi här!: iCarly-Gänget!!!!

Carly Shay: Hej! snart ska vi skapa en ny iCarly-serie!


Sam Puckett: För mer information om den nya serien gå in på: http://origin.www.icarly.com/index.html

Freddie Benson: För att komma dit sök efter det på ZAPLook eller på Google

Sam Puckett: flytta på dig nörd!!!. För att komma dit tryck bara på texten!

Freddie Benson: -Aj!, -Ja ja så kan man också göra!

Carly Shay: Okej!!! kan ni sluta bråka nu!.

Carly Shay: -A-ja jag berättar väl då!:

När du har tryckt på länken så kommer vi upp sen blir vi Tecknade! sen kommer det upp en knapp det där står


Click Here for See more!, men klicka inte på den länken utan ytyck bara på krysset där uppe!, sen så kommer det upp iCarly Tecknade Sidan!, där står första vidion uppe på plats och tryck på den!, sedan så tittar du på den så får du se mer information!.




Spencer Shay: Hej! har jag missat något?


Freddie Benson: -Nej


Spencer Shay: Okej! i alla fall jag ska hämta Gibby!


2 minutes later....


Gibby Gibson: Hej! jag skulle visa ett foto från Origin Gibby bloggen:



Sam Puckett: Haha, -Okej!

Carly Shay: Sam!?!?



Med vänliga hälsningar

Freddie Benson, Carly Shay, Spencer Shay, Sam Puckett, Gibby Gibson

      




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av panfu203 och TomOchJerry - 1 juli 2012 21:39

I GONNA DELETE THIS BLOG SOON BUT THIS IS SUPER WEIRD:       ...

Av panfu203 och TomOchJerry - 19 maj 2012 13:37


Det har kommit hackers och fförsökt ändrat mittt lösenord så från och med nu bloggen                  RADERAS!!!    Förlåt så så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag hoppas...

Av panfu203 och TomOchJerry - 4 februari 2012 16:41

Hej! jag skickade en kommentar till http://anzylazny.bloggplatsen.se/ och frågade om anzy ville bli administratör på min blogg och ändra alla inställningar. Men jag har inte fått något svar ännu. Om anzy läser detta kan du svara på min kommenta...

Av panfu203 och TomOchJerry - 4 januari 2012 20:42

 

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards