panfu203company

Alla inlägg under juni 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 30 juni 2011 18:24

Hej!

jag har rädda tom jag tog "Helikoptern" som ligger på: Vulkanen!

och repet som ligger: jag frågade Horst Herning!

kolla in här vad jag fick:

 

där fick jag det!

oc nu har jag varit med repet och flygit  med helikoptern till det dom nu kalass:    " piratön" , jag har en bild när jag räddade han:

vist blev bilden rolig och cool?

ja men nu måste jag sluta!



håll höjd

panfu203

P.S jag har en vidio här och den lär er hur man kommer till level 99 men det går bara när man är ny! men kolla på klippet så får ni se i alla fall:


 

 

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 28 juni 2011 14:59

Tjena pandor

flest av er pandor röstade på att den pandan som säger: Love & Peace ,

är....

Kamaria

så jag var hos kamaria idag och hon sa att:

Du måste hitta... en helikopter och ett nät

för att kunna stopa vulknen

du vet nog säkert vad nätet och helikoptern är till?

men sedan ska du hela i detta Pulver i vulkanen och vänta två sekunder....

så här får du Pulvret så lycka till.




det där var vad kamaria sa, så vet någon av er vad jag kan hitta ett

nät och helikopter?...

Här är ett test för att reda ut testet skriv en kommenar till mig här är det:


  1. vad hittar jag ett nät:
  • hos professor Bookworm
  • i undervattensskolan
  • eller ska jag fråga fiskaren (Horst Herning) ???????

     2. vad kan jag få tag i en helikopter

  • på vulkanen i minispelet där man flyger en ............ ?
  • på sjukhuset ska jag fråga hjälp av Dr.FellGood, eller?
  • i brunos resturang,                                        
                                     (eller får jag det från bruno om jag kanse får pommes?)

men det är inte säkert att dt är hos bruno men jag kan väl köpa fett fria pommes endå?

Så skriv en kommentar till mig med rätta svaret så kanse jag kan skriva till er något i bloggen, ni får okså säga vad jag ska skriva i bloggen från er!


Håll höjd

panfu203

 

P.S kolla era anslagstavlor idag Max har något att berätta!



Av panfu203 och TomOchJerry - 27 juni 2011 19:11

Hej pandor!

igår blev Tom så sur för att jag ...

"Slog han med en Anka   för han sa: slå mig med en anka, då gjorde jag det men ni förstår väl att det var ett uttryck alltså att han sa så för han  såg något kostigt .

han är så arg nu....

så han Reste till: "Vänster sida av Ön" = William Pandabeard's Ö som liger i position brevid Bitterland!!!

här är ett vy-kort:

TomOchJerry säger:

Hej!, Panfu203 jag är här på Ö:n och jag.... oj... någon tog mina Nycklar till båten så jag blir fast här rästen av

dagen! ... så jag skulle säga... och jag fick syn på ett Flask-post i den stog det:

"Hej! du som läser detta brev ska värkligen åka hem till "Panfu"

för att när som hälst idag så kommer det ett UTBROTT på panfus egna Vulkan!

den sprider sig här på Ö:n å det är bäst att du lämnar Ö:n så fort som möjligt!

Love & Peace
En Okänd panda!



Panfu203 du måste rädda mig nuuu!!!...



som ni ser är Tom i fara jag ska genast stoppa vulkanen... eller så kan jag åka till Tom och rädda honom

med hjälp av motor-båten!


Men vänta nu lite Vilka käner vi som säger "Love & Peace"...?

kan ni gå till omrösttningar och rösta det kan ni göra senare idag! jag ska genast hämta motor-båten och rädda han!

"Del 2 av Tom är i fara" kommer i morgon!



Håll höjd

panfu203


 


 



 

Av panfu203 och TomOchJerry - 26 juni 2011 19:56

God morgon!!!!!!!  

det har kommit nya levels!!!! till panfu jag har missat det så...

vad är det som låter?...

ROCK N ROLL!!!!!!!!!!

VAAAAA...? Tom du var ju på: P-Centralen hur komm du hit så fort?


Haha... jag gick inte dit...nehä och du har klätt upp dig jätte GALET  ,

Jag har faktist kommit till LEVEL 51 kolla själv :

     

 

  Wow men jag är på level 99 super blogger kolla:

 

men det där kläderna är från knäppa-kläder-festen  


ja nu kommer jag i håg jag har en snäll panda som jag har träffat förra veckan:

 

      vicke_djur






Håll Höjd

panfu203 och TomOchJerry

         

    

Av panfu203 och TomOchJerry - 21 juni 2011 18:07

Hj pdr!  


Vad då hj pdr?  





Hj pdr... de btyr = Hej pandor!!!

omg Tom du måste läsa ett lexikon  ...


??? Menar du DITT lexikon eller  


...

hj pdr! vkas pdo r = Hej pandor! veckans pandor är:


 


Emely101   

 

Grattis Emely101 du är veckans panda!!!!!!!! 

Ole Ole ole vi grattulerar vi...

hmhhh... Tom kan DU sluta  Anzy's låt fasnar alltid i ditt huvud!,

jag ska slå dig på rumpan exakt så här:    ...  en gång till:   haha jag vill bara spricka av skoj   .


AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJJJJJJJJJJ!!!!!! SLUTA!!!! Du ska få se på något som gör ont!:

  Kung fu !!!! hajjjjjaaaaaaa!!!!!!!      ...


AJJJJJJJJ AJJ AJJJJJJJ AJJJJ!!! AJ! sluta nu!!!!!! I'am DEAD now!  


AJ!!!!! JAG slog mig själv ajjjj!!!  ...




Hej...! pandor - Panfu203 & TomOchJerry hade krig som ni märkt så jag är här dom e kanse döda tror jag 


 

 

Håll höjd    

pllllannpuuuuuuu2220333   han menar nog panfu203 och Tomm&&&tjerw!"#¤%&/()=??)=HF>_:;M.,♥♣>|!"##¤%&/()=`?=)(/&%¤#"!!"#¤%&/(½

TomOchJerry menar han nog   och och till sist: Panfu203's assstent.


           


    


Av panfu203 och TomOchJerry - 20 juni 2011 20:03

Extra nytt...

jag är med i anzy's veckans pandor kolla själv:


  ser ni mig först där ser ni!!!!



ANONNS:

besök anzy's blogg på:

http://anzylanzy.bloggplatsen.se/



Håll höjd

panfu203

 

ses!   

Av panfu203 och TomOchJerry - 20 juni 2011 18:34

Hej pandor detta är ett test inlägg!  

Bild:


 

på bilden:

uraximus, panfu203.


Uraximus säger:

Hej Bloggen!!!!!!!


Håll höjd

panfu203 och  Uraximus

 



Av panfu203 och TomOchJerry - 20 juni 2011 11:18

Hejjjjjjjjjjjjjjj!!! bloggen


ser ni min nya bild jag fick av Anzy,

alla måste läsa hans blogg på:

http://anzylanzy.bloggplatsen.se/ 

visst är den jätte fin


det var allt för idag ,så nu  kommer jag till den bra delen:


Håll höjd

panfu203

P.S här är den:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards