panfu203company

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 16 augusti 2011 17:47

Åhh nej pandor!

jag menar åh hej pandor!

nja faktist inte

vet ni det finns en olaglig sida som thepiratebay.com

fast det heter bugmenot.com

vet ni jag sökte på www.panfu.se sen GET LOGINS knappen

vet ni vad jag hittade längst upp på listan?

 

ser ni?

jo!!!!!!!!!!, det är sant nån har satt dit min pandas lösen och pandanamn!!!!!

jag suddade ut lösen för att ni inte skulle se det!!!!!!!!!!!



argggg!!!!

om nån ligger bakom detta så ska jag polis anmäla den eller sidan!

Av panfu203 och TomOchJerry - 16 augusti 2011 17:24

hejsan!

detta var jätte cool jag loggade in (hackade mig in) på icarly kontot kolla:

 
  

ser ni det står Carly på kontot där uppe ser ni ,vah ,va?

och ser ni att en knapp komm upp det de står iCarly web play och en film icon!

,men jag har ingen kamera så jag kan inte göra ett hemlit video klipp på icarly LIVE!!!!!!!!!

det är helt olaglit!

....

men nån som tror på mig att jag lyckades är Anzy/Anna!

om Anzy läser detta säg till i en kommentar  om du tror att jag är på Carly kontot!


ses bye bye!

Av panfu203 och TomOchJerry - 16 augusti 2011 14:18

[SNYFT...]

hej pandor!

jag är inte glad idag alls många av er har säkert nickolodion på TV och har sett iCarly

och där finns en sida som heter Splash Face.com

jag har sökt eftr det men icarly.se kommer upp då!

men men jag hitade en vidio på YouTube och här är en bild på att splashface finns

 

ser ni`????????????? wähhäääweeeee

om ni sommar in på bilden så ser ni www.splashface.com

och den datorn har pear också som icarly jämför bilderna uppe

och ned.....

 

denna bild är från icarly!

ser ni?

det är helt

ahhhhhh

snälla skriv in länken till den riktiga Splash face sidan till mig i en kommentar snälla!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S

innan ni går kolla in hela vidio klippet jag hittade på YouTube:

men om det inte fungerar kolla det här...

ses wäheeeee snälla ni kommer få bli en blogg skrivare här i min blogg om ni snälla ger mig den riktiga SPLASHFace länken snälla!!!!!!!!!!

Av panfu203 och TomOchJerry - 16 augusti 2011 13:24

Hej alla där hemma nu ska det börja ett nytt tema här i bloggen

iCarly inc. pressenterar...

    

kolla in ipanfu203 det nya temat ipanfu203


Mvh

Your panfu203 Support


Det kommer en ny karaktär som kommer vara som Kamaria nästan fast hon har ett annat namn och så får ni veta mer...


Den

2 • september • 2011

ses då!


Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards