panfu203company

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 15 augusti 2011 19:08

vet ni vad som hände ikväll?

jo kolla in här:

 

ser ni att det står en pil där uppe i hörnet? och det står HÄr Är JAg?

det är for att jag gömde mig där uppe så ja inte blev med på den!

"men till saken ni ser väl att Max är där?"


men den riktiga Max säge väl  "jag vet att han heter Panfu_Max och inte Max i panfu!"

jo för att detta fotot hittade jag i datorn sen 2008 då Max hette Max i panfu!

coolt va?

ses!

åhhhhhhhhhhh, jag orkar inte säga håll höjd blablablc dfvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv cxdfv bdxzccccvdf..............


[SHUTDOWN!]

Av panfu203 och TomOchJerry - 15 augusti 2011 18:18

testar :)   :D   :(  


Detta var ett test 123

Av panfu203 och TomOchJerry - 15 augusti 2011 15:05

Hej pandor!

Tom har ni märkt att han inte ha varit här på ett tag det är för att han är på semester i sitt land eller så är han nån annan stans på jorden!


vet ni en sak?

ni konmer ihåg förra gången så har jag inte skrivit så mycket det är för att

jag och mormor och (min jätte tråkiga) morfar!

och GPS:en hade fått fnatt när vi görde från borlänge ända till södertälje, scandic, stockholms län

så här gjorde GPS:en:

när vi görde runt i cirklar så kom GPS:en av sig och den letade upp en ny väg genom en stor väldigt stor

ÅKER  

och sedan så var det väldigt knasigt för gpsen letade upp en ny väg genom själva...


MÄLAREN!!!!!  



 

visst var det konstigt?

för att vi var i stockholms län men GPS:en hittade inte dit?????

utan mälaren och en åker  


vet ni vad mamma sa när jag berättade det när vi kom hem till Borlänge igen? ...


"ni har ju en bil ni har ingen båt!,... och ni har ingen traktor heller ju  "


 

ja det är sant!


Håll höjd

panfu203

 

P.S

här är bilden från senaste iCarly klippet på origin.icarly.com

   

hihi, ser ni kvinnan i bakgrunden gissa vem det är?... jo, SPENCER MED KVINNO DRÄKT!!  

Ses!

P.S.S

det ser ut som alla smärtsamma saker Sam har gjort på freddie tillslut blev hmmm... vad ska man säga mindre smärtsamt =).

och ni vet att Freddie var kär i Carly men tillslut tror jag att Sam passar bättre fast det gör ont ibland hmm... jag menar allvar Sam är hård!!!!!!!

ses!

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards