panfu203company

Alla inlägg under september 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 28 september 2011 18:11

hej det är tom!


här är våran första video 

den blev lite konstig och den där killen med röda tröjan är jag (robin) 

hej panfu203 här, och jag skulle säga den killen i randig skorta är jag (hampus)



håll höjd

panfu203 och tom

     

Av panfu203 och TomOchJerry - 27 september 2011 18:59

Hejsan

jag har inte bloggat på ett tag

men det gör ja nu och jag tänkte bäräta min och Tom's youtube kanal eller bara Tom's

Tom = Robin (Riktigt namn)


här är länken:

http://www.YouTube.com/Robin009able/


Yes här är jag nu TomOchJerry = Tom = Robin

jajaja hur många = skriver vi nu??


hihi, 3 men räknas med ditt = så blir det 4 och med mitt ärlikamed så 5st  


RÄTT!

ja men nu till skaen imorgon kanske ska vi börja me vår WWWS = World • Wide • Web-Show

eller WS = Web-Show



 

Nu är det 7st elikamed.


Yes!


så tills dess

tvätta ekorrar

raka gubbar

bada bjönar

och ha ré bra!


Håll höjd

panfu203 och Tom


eller:


Med Vänliga Hälsningar

Hampus och Robin


Av panfu203 och TomOchJerry - 24 september 2011 17:50

Hallå på er pandor!


kolla in jag fick ett diplom hos brainrobot:en:

     yahoo!



håll höjd

panfu203

P.S

kolla in videon:

(videon är bara för sådana som gillar iCarly)

(...OCH!... jag gillar inte denna videon jag är 9 år!)



Av panfu203 och TomOchJerry - 19 september 2011 12:33

Hej pandor!

här kanske ska det finnas prata med datorn nedan vi får se:

Så denna iden fick jag från emely101 och pratameddatorn.mine.nu/



håll höjd

panfu203 och Datorn

   

Av panfu203 och TomOchJerry - 18 september 2011 16:53

God morgon pandor!


vet ni idag klarade jag sport-äventyret i panfu

detta fick jag:



 och till min profil i present maskinen idag! så fick jag:

ser ni bakgrunden?


jag har också fixat en ny sida på blogspot:

 

splashfacenet.blogspot.com


MEN!... detta är bara en annan verison av YouTube, så den sidan är inget att läsa bara titta och lysna!

OCH!... ni skulle vara snälla att fortsätta läsa min blogg, jag blir så glad när alla gillar min blogg!


och någon som har en blogg på blogspot som läser nu kan ni tipsa i en kommentar hur man får en

"sidlista" men mera sidoknappar i?


håll höjd

panfu203

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 15 september 2011 19:20

Hej pandor!

jag har fått två medalijer på sport partyt som sporty gede oss på sporten  

visst använde jag ordet sport mycket?, eller hur.

här är medalijerna:

 

Målkastning är det sista vad hittar man det i panfu?

jag var hemma hos Tom  i Måndag 12 september 16:38 och bloggade hos honom,

(Tom - TomOchJerry min blogg vän också!) -

och efter det spelade vi Wii - Dance Stop, sedan ett tränigs spel...


då blev jag så så så arg så jag sprigde nästan in i TV:n  


hehe,  


håll höjd

panfu203

 


P.S

iPanfu203.bloggplatsen.se är igång:

        


Av panfu203 och TomOchJerry - 14 september 2011 16:51

Hej pandor!



vet ni vad som hände när jag gick till panfu bloggen?

kolla in en ny sida:

 

ser ni?

det är en helt helt NY!! design på sidan

  1. Det är en pappegoja längst uppe på sidan.
  2. Det är ljua grönt på meny raden.
  3. Det finns en ny knapp på menyraden som heter "Era Panfu-VIPs" :


och till sist alla alla sidor förutom spelet har en ny sida och design!!

   



ses!


håll höjd

panfu203

 


P.S

vinnaren av bästa fredtröjan är Anzy:

Klicka på bilden för att komma till bloggen.

Av panfu203 och TomOchJerry - 13 september 2011 20:07

haloj på er!


kolla in bilderna jag fick hjälp med av abbe_02:

      

Jaja ni får inte klaga för jag ska gå och lägga mig nu


bye bye

håll höjd

panfu203

 

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards