panfu203company

Alla inlägg under juli 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 31 juli 2011 13:33

Heej pandor!

jag gick hem till TomOhJerry idag vet ni vad jag såg?

en Badande Wooby!  



OBS! jag är lite slarvig jag vet, för jag tappade bort bilden på detta!



 , hihi tappade bort bilden!



 

 håll höjd panfu203

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 31 juli 2011 11:51

Heej!

idag tänkte jag ge er som är ett stort "fan" av min blogg:

en bloggar knapp som man sätter på tröjan!

 

Det är bara att kopiera och skriva ut!


Hmmm... hej det är Tom, jag ska skriva ut en sådan!


Håll höjd

panfu203 och TomOchJerry

 


Av panfu203 och TomOchJerry - 30 juli 2011 14:26

Heej!

jag skulle bara säga att TomOchJerry loggar in på panfu.se ponnyhagen bollywood just nu är han inloggad!                                       




Håll höjd

panfu203

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 30 juli 2011 13:06

Hejsan!

Idag så fick jag det här:

ett bromsmärke!

jag fick det också kolla in:

jag måste gå nu.... ses panfu203!

ja, bye bye!.   

Tom, Tom ska logga in idag därför hade han brottom, ni kan träffa han där........

nu kommer det roliga, om ni har sett iCarly.co.uk  eller iCarly.se kolla nu:


   


om 5, 4, 3, 2,......

'jag vet att snart så ändras allt i ett slag och det käns underbart, allting är sant -och jag vet det för du känner likadant!, så vet alla mäniskor i staden det är eran tru chans den kommer om ni tar den, så om ni ser ljust på sitvationen -klart ni klarar av den!, det käns så himmla bra så sattsa allt ni har!!!, -och rästen fixar jag! och räten fixar jag, ja rästen fixar jag!'

 

Men nu till den engelska veritionen:


 

In 5, 4, 3, 2
I know you see
Some how the world will change for me
And be so wonderful
Live life
Breath air 
I know some how we're gonna get there
And feel so wonderful
It's all for-reaal
I'm tellin you just how I feel 
So wake up the members of my nation
It's your time to be
There's no chance unless you take one
Everytime
Just see the brighter side
Of every situation 
Somethings are meant to be 
So gimme your best
And leave the rest to me
Leave it all to me (leave it all to me)
Leave it all to me
Just leave it all to me'


iCary.com iCarly.co.uk 



Håll höjd

panfu203 och TomOchJerry, och Carly, och Sam, och Freddie

  

P.S ses i panfu

mvh TomOchJerry  

  

Av panfu203 och TomOchJerry - 29 juli 2011 19:17

 

OBS!

Tyvärr, så har panfu203's blogg krasckat vi ses igen imorgon!

mvh

Allan

din panfu203 perssonal!


Av panfu203 och TomOchJerry - 29 juli 2011 16:54

 

  nu har jag fixat ett problem när jag gjorde om bilderna ser ni skylnad på panfu203's bild räknas med dom här:?:

 

ser ni mina ögon på dom här  det blev lite knas så det är fixat:

 


Håll höjd

panfu203

   

Av panfu203 och TomOchJerry - 29 juli 2011 16:15

Heeej! pandor

har ni märk något nytt i bloggen?

jo, hej det är TomOchJerry här!. vad det nu jag skulle säga:

jo, nya header ny Desingn och bloggen är helt ny, och till sist vi har nya bilder!.

----------------------------------------------------------------------------------------------

skulle jag säga det nu panfu203?

 , hmmm -ja!!!! behövde du säga menigen ovan?.  

hmm, jaja i alla fall  

så har vi ju en ritar-tävling (klicka på texten ritar-tävling för att komma till den!)

så jag tänkte visa det första bidraget jag har fått idag

Tack Anzy för den bilden!

klicka på bilden för att komma till Anzy's blogg!

jaja, blablabla jag är panfu203 blablabla.  

nu är det min tur att skriva!

okej, nu da:

Jag vill visahur vår nya header kommer att se ut, eller den ser ut så redan ju!

ny och snygg va!?.  

jag fick ........

hmmm... du glömde 'jag och panfu203 fick'

okej da......

jag och panfu203 fick den headern av Anzy (klicka på texten det där står Anzy för att komma till Anzy's blogg!)

ett stort Tack Anzy!

nu ska vi visa våra nya bilder!

den som har blå pandafärg är Tom den som har svart pandafärg är jag 'panfu203'!

 

Men kolla vad man kan mixtra med leendet!:

jag ser ut som Panfu_Max's leende!

Men jag ser ut som Panfu_Ella's leende!


 

håll höjd

panfu203 och TomOchJerry

  

P.S Änmäl er snälla till ritar-tävlingen för att göra det klicka HÄR ses!





Av panfu203 och TomOchJerry - 28 juli 2011 12:01

Heeej! idag ska jag få nya hejdå bilder header och m.m

här är hejdå bilderna:


   

Den med blå pandafärg är TomOchJerry 

och den med svart pandafärg är jag panfu203!


strax ska jag få en ny header av Anzy

klicka HÄR för att komma till anzy's blogg!

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards