panfu203company

Alla inlägg under augusti 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 31 augusti 2011 13:00

Hej pandor igen.


kolla in vad jag hittade för video på youtube:


Roligt va????????   



Vet ni varför jag är så ledsen & deppig idag?



INGEN LÄSER MIN BLOGG LÄNGRE!!!!!!!


[Snyft...]

       ...



Ingen har jätt mig en hel bunt av kommentarer eller kolla in min besökar statistik: 

   

ni ser väl att "besökarna idag" och "besökarna igår": VAR BARA JAG SOM VAR DÄR FLERA GÅNGER!!! ...snyft

och "den här månaden" var nästan bara jag och Tom och bara några andra men 100% hälften av "den här månaden" var bara jag!


och "förra månaden" räknas inte i detta tal!



Snälla om ni spelar www.panfu.se | www.panfu.com | www.panfu.de | www.panfu.fi | www.panfu.dk | www.panfu.no

eller nåt annan religion på

(t. ex. www.example.com fast man bara byter ut .com eller .se eller vad jag nu skrev till

.din religion)



Snälla om ni kasnke är 13+ och uppåt och har facebook och spelar panfu snälla kan ni då gilla mig med en knapp som finns någon stanns i meny raden.

ni är inte tvingade!



och skriv kasnke några frågor eller kommentarer till mig.



håll höjd

panfu203

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 31 augusti 2011 11:17

Hej pandor!

idag så ska jag visa er en jätte bra sak:

 


Windows RG (Really Good Edition)



den är jätte bra för att komma till deras "flash demo" så tryck på länken nedan:


WindowsRG Fullscreen Demo


så om ni har testat allt på den kontakta mig på min Hotmail eller min Zaplookmail (Zmail)


Zaplookmail (Zmail): Hampus.hoglund@zmail1.zzn.com

Hotmail (rekommenderas): Hampus17@live.com



Så när ni har startat Windows RG så ska ni veta att när ni har startat den måste ni ta bort ALLA DIALOGRUTOR utan att klaga!


Håll höjd

panfu203

P.S

kolla vad jag fick av kamaria idag:

 




⌂ anons

panfu203 & company presenteras av:

             


Av panfu203 och TomOchJerry - 30 augusti 2011 12:55

H... aaaatjooooooooooooooooo... -hej paaaaaaaaatjooooooo -pandor


jag är förskyld idaaaaaaaaaagggggtjoooooooooooooooooo -idag


så jaaaaaaaaaagtjoooooooooooooooo -jag kommenr inte att hinnnaaatjooooooo -hinna uppdatera så mycket idag!


Justttttttttttjoooooooooooooooo -just nu

så ska jag inte blogga så myckeeeeeeeeeeeeeeetjoooooooooooooooooooooo -mycket

idag så går man upppppppppppptjoooooooooo -upp level!!, jag fick en atjoooooooooooo -jag fick en fisk den var jätte läskig:

 





Håll höjd

atjoooooooooo -panfu203

Av panfu203 och TomOchJerry - 29 augusti 2011 19:48

Haloj på er pandor!


Jag fick just ett skumt meddelande i en kommentar till ett inlägg om www.iCarly.com kolla här:

 

eller här är en förstoring:

 

men om du inte kan läsa detta ber vi dig att kolla nedan:


 kommentar till iCarly.com

leila säger:

"hallå dom leker med mat det är ej bra det finns meiskor som du

varje dag och dom leker med mat, vilka töntar"

http://kkk

IP: 85.22.96.4


visst var det en konstig kommentar?


vet ni varför det stog att vi leker med mat här på panfu203company?

det var ju förstos inte vi som leker med mat det är iCarly.com dom är ju skådisar:

Miranda Cosgrove, Nathan Kress Jenatte McCurdy, Jerry Tairor.

-dom har en webshow som heter iCarly.com


dom brukar leka i deras webshow så till lejla så här är ditt svar:


"Ja hej lejla, den där webshowen är en komedi serie på TV och en komedi show på nätet! dom gör sådana saker för att vara roliga!, det är en komedi serie alltså. Tack för att du läste nästan alla mina inlägg lejla och Hej då!."


nu måste jag sägahejdå till er med alla.


Håll höjd

panfu203

 


P.S snart kommer det nya temat komma till våran blogg!

  

" Detta tema presenteras av www.icarly.com.au "

Av panfu203 och TomOchJerry - 29 augusti 2011 16:48

Ho ho pandor!


Ni kommer väl ihåg



"Jedi Kittens"


eller?

den met ner laddade vidion på http://www.YouTube.com/

här är den:

Visst är den så rolig??


men nu till rubriken!


"Min dator är så usel så här se den ut:"

             

        Där för tänkte jag spara ihop pengar till en splitter ny DATOR!

        men den kostar ju pengar ugefär så här mycket:


13 tum. Från 10 995 kronor.  


15 tum. Från 16 495 kronor.


17 tum. Från 22 995 kronor.


och så vill jag så klart ha en iPhone 4 också så JAG ska försöka spara ungefär så här mycket också:


  "4.995,00 kr"


åhhhh... vet ni varför man inte kan hämta pengar genom nätet?


JO DET ÄR OLAGLIGT!


därför måse jag spara själv och jag har inget jobb så det blir svårt

och så här ser det ut när jag bloggar:


 

ah-ja, jag ska bara visa er hur en dator JAG ska spara till ser ut:

 
och här ser loggan ut jag gjorde i www.pxlr.com

 

cool va?


Så ses!


och håll höjd

panfu203

  

 


Av panfu203 och TomOchJerry - 28 augusti 2011 15:29

Hej! pandor

det är jag panfu203!

och jag TomOchJerry eller som ni kallar mig "Tom"!

 och vi är panfu203company!


iDag så ska vi visa veckans mest ner laddade klipp den är as rolig, eller hur Tom?


Yes!, det är det roligaste klippet vi har sett.

(OBS! Detta klipp ska inte era katt-ungar testa hemma!)

Hahahaha!

Dom är så söta och (...hmmm...) vad ska man säga typ läskiga på samma gång!


Ja, men nu ska vi visa bilder från




 

panfu203company bakom kulisserna!



Här är dom:


   

   

och det var alla bilder bakom kulisserna! 


Åhhh... panfu203 jag glömde att jag tappade lax sås sås på dator-musen  



 

Ahhhhhhh.... -OK!!!!!!!!

om ni ursäktar mig så måste jag tvätta mina händer OCH tvätta dator musen med papper.


hihi, jaja ni jag måste gå nu med (på toa) men ingen nummer 2  .

fattar ni???


Jaja det gör jag


Håll höjd

panfu203 och TomOchJerry

P.S

vinnaren av ritar tävlingen är... 


Anzy 


ett stort grattis Anzy (du var den ända deltagaren!)

 

en sån fin teckning!

mycket bra Anzy!


Ses!


Av panfu203 och TomOchJerry - 27 augusti 2011 12:45

Av panfu203 och TomOchJerry - 26 augusti 2011 21:15




Hej idag så tänkte jag på dom som har sett iCarly! only on nickolodion!

där är det massor av fake saker som Zaplook den är igentligen Google!

och SplashFace den är igentligen YouTube!

och så är det så när man går in på icarly.com kommer man till icarly.se!

jag har lösningar till riktiga länkarna om ni undrar! kolla här:

Zaplook

TheSlap

iCarly

SplashFace

Ser ni dom är äkta länkarna!

förutom SplashFace den är inte äkta!






Ses!

åhhhhhh... jag glömde nästan! just nu ser jag på:

Just nu så sa dom att det var nån som hette "Jerry Trainor."

och om ni har sett iCarly så vet ni säkert att det finns Carly's stor-bror heter Spencer men hans riktiga namn är Jerry Trainor.



men! när jag tittade vem det var så var det ikke Spencer Shay! 

Det var en annan man.

Hur som hälst

God natt

Ses!

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards