panfu203company

Alla inlägg under oktober 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 22 oktober 2011 11:57

Heej!

på er

ingen alls läser min blogg kolla in:

 

ser ni ingen ett ändaste dugg!!!


i alla fall besök "The Worlds Best Site" eller T.W.B.S :

origin.www.icarly.com

origin.www.theslap.com


Men världen bästa sida är:

youtube.com/fred

Av panfu203 och TomOchJerry - 10 oktober 2011 16:41

Hallå idag är jag snabb här är en länk till en blogg:
http://tvtpanfu.bloggplatsen.se



Tjao!

panfu203

 

P.S

iCarly har en ny sida

  origin.www.iCarly.com

eller om du har sett Victorious så är TheSlap:

origin.www.TheSlap.com


PEACE!

Av panfu203 och TomOchJerry - 2 oktober 2011 18:43

Haloj pandor!

just nu läser du panfu203company, det är sant 

men om du tittar i din toalett stol just nu och ser en levande apa som talar spanska så ser du i syne.


idag så skulle jag visa hot-brev från mina läsare... [det sårar mig!]

 

Läs det som "??" säger:

så här står det i förtoring:


??: Panfu du skriver nästan aldrig i bloggen ja ska säga på min blogg att aldrig kolla på denna blogg för du har hotat mig! ÅH DU ÄR SÅ OFÖRSKÄMD!



jag har också känslor!!!!!!!!!!!! 

kolla den nya kommentaren jag precis fick:

 


jag är sårad... och



du du du!!!!!

"??" jag vet att du är samma preson som maggancool.bloggplatsen.se

jag kollade upp din IP:

och jag som trodde att vi var vänner maggan5!  



[det kommer inte bli något håll höjd, jag är för ledsen]

  


Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards