panfu203company

Alla inlägg under augusti 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 25 augusti 2011 20:15

Tjenare pandor!!

idag så hände nåt nytt jag har ....gissa!?....

JOOO!


Internet


yess!


Nu ska jag börja fixa nya uppdateringar på bloggen så tills dess:




//Yo Yo!   

Av panfu203 och TomOchJerry - 24 augusti 2011 19:20

Hej!

kolla vad jag såg idag på iCarly oigin.www.theslap.com!" href="/blogga/inlagg/skapa-inlagg/typ-text/kontrollsumma-075c337051e4c7e7ab06e91c153e605a/origin.www.icarly.com" target="_blank">(den riktiga veritionen av sidan, för att komma till den riktiga veritionen av sidan klicka HÄR)

  Ser ni?

-jo det ni ser är en LIVE WEBCAST JUST IDAG!!!!!!

så ser ni att den där sidan är den gammla det är för det blev nåt knas med sidan!


Ses!


P.S

för att komma åt iCarly kontot på www.icarly.co.uk eller origin.www.icarly.com

skriv bara in:

Username: iCarly

Password: samloveham

eller:

Username: Carly

Password: sam


Ses!

Av panfu203 och TomOchJerry - 24 augusti 2011 18:33

Yo Hoo på er!


-Ja, hej pandor!

nu ska vi strax få en till logga till vår blogg jag läste på vad heter det nu igen hmmmmmm.....

-JO.

www.Wikipedia.com/se


så här ska den se ut:

 

bra va?

ska sätta in den

hmmm...

vill inte ni ha en logga också?

jo gör så här:

<head>: <link rel="icon" href="http://example.com/favicon.ico" type="image/vnd.microsoft.icon" />

klistar in den i en HTML-ruta i er blogg!

fast det där står exemple o de ska ni skriva in adressen till ikonen!


/Ses

P.S

min ström har kommit till baka!

Av panfu203 och TomOchJerry - 23 augusti 2011 16:40

Hej pandor!Nu aå är jag inne pp en andrlid mobil då klsgs inte på fel dtavningarSå tilld dess så kansje Tom sks skriva här!SES!

Av panfu203 och TomOchJerry - 21 augusti 2011 15:34

Hej pandor!

Ledsen för dålig uppdatering senaste veckan min kabel till modemet har gått sönder så att jag är på en annan dator nu!

japp, så nu kommer vi kanske vara bättre!

ja, ses!



håll höjd

panfu203 och Tom

   

Av panfu203 och TomOchJerry - 18 augusti 2011 11:51

Hej pandor!

Jag är Emma som ni kommer ihåg!

Så idag tänkte jag komma på besök och säga att nu kan man "Logga in" på den här bloggen om man har dom baserade webbläsarna "Mozilla Firefox" och "Google Chrome"

Det kommer upp att sidan inte hittades för att vi har ingen sådana sidor till "Logga in" rutan!, tyvärr.

Det är helt lätt att "Logga in!" du behöver bara skicka ett mejl till Hampus17@live.com eller panfu203@mail.com och säga vilka

"Username;s" och "Password;s" du vill ha glöm bara INTE att skriva vad du heter i panfu till "Ha..." jag menade till panfu203 och TomOchJerry

Men!, DU får inte använda ditt användarnamn som lösenord!


Så tills dess får jag tacka och gå!


Håll höjd

Emma



Av panfu203 och TomOchJerry - 16 augusti 2011 17:47

Åhh nej pandor!

jag menar åh hej pandor!

nja faktist inte

vet ni det finns en olaglig sida som thepiratebay.com

fast det heter bugmenot.com

vet ni jag sökte på www.panfu.se sen GET LOGINS knappen

vet ni vad jag hittade längst upp på listan?

 

ser ni?

jo!!!!!!!!!!, det är sant nån har satt dit min pandas lösen och pandanamn!!!!!

jag suddade ut lösen för att ni inte skulle se det!!!!!!!!!!!



argggg!!!!

om nån ligger bakom detta så ska jag polis anmäla den eller sidan!

Av panfu203 och TomOchJerry - 16 augusti 2011 17:24

hejsan!

detta var jätte cool jag loggade in (hackade mig in) på icarly kontot kolla:

 
  

ser ni det står Carly på kontot där uppe ser ni ,vah ,va?

och ser ni att en knapp komm upp det de står iCarly web play och en film icon!

,men jag har ingen kamera så jag kan inte göra ett hemlit video klipp på icarly LIVE!!!!!!!!!

det är helt olaglit!

....

men nån som tror på mig att jag lyckades är Anzy/Anna!

om Anzy läser detta säg till i en kommentar  om du tror att jag är på Carly kontot!


ses bye bye!

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards