panfu203company

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 4 augusti 2011 19:24

Tjenare pandor!

ja panfu203 gick men jag är kvar, så jag  va på kalas kolla:

  ]

Det var så roligt!

vet ni jag träffade Panda Gaga där och Panda Montana! :coolt!!!!


nu måste jag logga ut från bloggplatsen!


Håll höjd

TomOchJerry

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 4 augusti 2011 18:06

Hej pandor!

idag kommer en gäst hit till bloggen! låt mig.....

hmmm... låt mig presentera...

... ... Emma!!!...


 


________________________________________________________________________________________________


Tack så mycket panfu203 och TomOchJerry.

jag kom hit till eran blogg för att jag läser den varje dag, så där för ska jag ge eran blogg ett pris!

 

En gose-panda-björn!.

som ni ska få, för bästa blogg jag har läst!

och såklat ska ni få en pokal!:

 

Hej då!

Håll höjd

Emma


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja, Tack för den, jag tror jag är kär!....

hmmm... Tom, kan du säga det där lite högre!!!!???? FÖR ATT DU VET ATT ALLA LÄSER HÄR!?!?  

hihi

jaja, det har gått en halv timme nästan nu!

så nu måste TomOchJerry gå och bli sprängd av HOT BOOMB i idrottshallen   

haha,  

_____________________________________________________________________

hmmm...

Hej!

det är Max och Ella här är det våran tur strax?


____________________________________________________________________

okej da!, Jag presenterar Ella och Max!

____________________________________________________________________


Serietävlingen: finalisterna

Hoho pandor,


äntligen är det dags: Vi presenterar...




Finalisterna i serietävlingen!


Max och jag hade jätteroligt när vi läste igenon alla era serier. Ni har ansträngt er

ordentligt och visat er kreativitet. För det ska ni ha stort beröm från oss! Med så

många bidrag var det svårt för oss att bestämma vilka serier som ska gå till final.

Vi bestämde oss till slut för några som hade max 6 bilder, högst fyra deltagare och

som innehöll orden “Bitterland” och “sommar”. Sedan var kriteriet hur kreativ man

varit med historien och gestaltningen.



Och här är finalisterna [TRUMVIRLVEL]:




____________________________________________________________________________________

Tack för den Max och Ella!

och ett Tack till alla gäster här i bloggen idag!

Den här är från oss till er!:

 

hihi... ser ni vilken gullig panda!  


aaaaaa-phuooooooooooooo.... oj, vilken nysning!


Håll höjd

panfu203 och TomOchJerry, Emma och Max och Ella  





Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards