panfu203company

Alla inlägg under maj 2011

Av panfu203 och TomOchJerry - 28 maj 2011 11:58

Hej alla Pandor,  nu vill jag (panfu203) berätta för er små pandor hur Max och Ella lärde känna varandra:  Max och Ella träffades första gången år 2007. Båda visste vem den andra var, men de hade inte vågat prata med varandra innan. En dag rymde Ellas röda bolly Sweetie. Ella satte upp lappar över hela Panfu för att hitta henne och Max tog chansen och bestämde sig för att hitta Sweetie.

 

   Han köpte bollyfrukter för att försöka locka fram den rädda Sweetie från sitt gömställe. Ella hade samma idé och köpte choklad. När Max letade tappade han en frukt utan att märka det och Ella råkade tappa en pappersbit från chokladasken. Max hittade pappersbiten och Ella hittade frukten och båda tänkte då att Sweetie måste ha blivit kidnappad!!! Men var skulle en sådan kidnapparskurk gömma sig? På Panfus allra mörkaste plats förstås – i den läskiga skogen!  Max och Ella gick båda till den läskiga skogen så fort de kunde för att rädda Sweetie. När de kom dit såg de Sweetie bara sitta där på gräset. Ella blev överlycklig och sprang fram mot Sweetie, medan Max som kom från andra hållet också var på väg fram ur buskarna… Plötsligt fick Max och Ella syn på varandra och de insåg direkt att de båda letade efter Sweetie och att de hade gått om varandra. De tittade på bollyfrukterna och chokladen och sedan på varandra. De skrattade båda två och när de åter tittade åt Sweeties håll såg de att det satt en till bolly bredvid henne – en svart. De båda bollysarna verkade leka med varandra.  Då förstod de Max och Ella plötsligt vad som hade hänt; Sweetie hade sett den svarta bollyn från vulkanen och hade rymt för att träffa den och bli kompis med den. Max adopterade den svarta bollyn och kallade den Tuffy. Sedan dess är de alla fyra bästa vänner och de älskar att promenera i läskiga skogen tillsammans!

 

Håll Höjd

panfu203

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 28 maj 2011 11:44

Beskrivning av panfu203 - världens näst bästa reporter!

 

Namn: Hampus

Pandanamn: panfu203

Ålder: 8 - 13 (jag är 8 år!)

Namnsdag: 29 augusti

Födelsedag: 25 februari

Intressen: Lista ut kluriga fall, lista ut hemligheter, läsa

Älsklingsfärg: Blå! Ibland mörkgrönt okså...

Favoritdjur: Katt och Hund (Men specielt Pandor!  )

Favoritmat: spagetti med köttfärssås, och pannkakor

Min bästa egenskap: Mod och sjunga

Min sämsta egenskap: Mod och sjunga

Vad vill jag bli: Hemlig agent!

Det gillar jag inte alls: att ha tråkigt, regn, blomkål 

Motto: Allt är möjligt

Av panfu203 och TomOchJerry - 24 maj 2011 18:31

Hej bloggen!

Idag är det en ny funktion i panfu  . jag har lite  bilder på det kolla här nedan:


  den här bilden är som en Inkorg i messenger typ. man kan skicka brev till varandra med en ny funktion!


  och detta är typ som när man skickar saker till varandra man gör så här (längst upp står  det Till där kan du välja en vän att skicka kortet till) nästa är vad man vill säga till personen det som finns att välja är : Trädkoje-party  = pokopetsparty födelsedagskalas M.M ) efter det är dettid server dag M.M . och mer än party finns det :- snygga kläder .snygg-koja.

så ni kan göra mycket saker

Håll Höjd panfu203


P.S om ni trycker på bildena så blir dom stora för att dom är rätt sudiga!   

Av panfu203 och TomOchJerry - 23 maj 2011 20:28

Hej bloggen!

jag tog en bild av mig och några pandor titta här nere får ni se :


 

 

jag är han med pirat-hatten och praply, detta är inte min koja.

om ni vill ha en bild av skärmen så kan ni göra som instruktionerna nedan :


  1. gå till start menyn på din dator
  2. tryck på (alla program) knappen
  3. tryck på tillbehör
  4. tryck på skärmklippvärktyg.

om ni gör som instruktionerna så kan ni göra bilder till era pandabloggar  .


Håll Höjd panfu203

Av panfu203 och TomOchJerry - 17 maj 2011 16:22

 Hej pandor Hej pandor


Jag rekomenderar en blogg för alla URL är: http://pandakul.blogspot.com/

den bloggen läser jag varje dag  ni måste söka på detta:     pandakul.blogspot.com . Okej   kör till sök på det nu men ni måste läsa både den pandan´s blogg och min lovar ni att ni läser både min och hennes blogg!



 

 


© Copyright på hela inlägget!

Av panfu203 och TomOchJerry - 17 maj 2011 15:26

God morgon pandor

Idag så är det en ny avdelning i bloggen. Så om ni går längst ner i bloggen så ser ni till vänster i menyn en Panda och den kan ni mata det syns inte men lite in runt pandan så ser ni längst ner till vänster en flik där det står (MORE) håll bara data- musen på den inte tryck på den då så kommer fliken upp och där är bambu-själk   nej,ni ska inte äta den ni ska trycka på den och ge den till min Panda och då rullar han runt och gnagar på den  . så ha roligt och ta hand om min Panda!

Hej det är jag TomOchJerry just nu så finns det en katt okså precis under Pandan    och det finns okså en (MORE) knapp på den med men på den fins det katt-mat och en katt-leksak så passa på med att leka med våra djur




pssssssssss... det kommer mera och mera djur där nere hela tiden!


            Håll Höjd panfu203 och TomOchJerry    

 

Av panfu203 och TomOchJerry - 9 maj 2011 18:38

Hej ni måste bara se detta klipp här:

visst är det roligt den låten sätter sig  i huvudet !   


Håll Höjd panfu203   

Ska panfu203 sluta med sin blogg för alltid?
 Ja, den här bloggen suger!.
 Nej, jag gillar den här bloggen men jag läserr den inte bara.
 -Ja, Absolut stäng ner bloggen genast.
 Annan anledning varför jag inte läser. (skriv kommentar om varför)
Virtual Library

Moved to panfu203company.bloggplatsen.se.


Välkommen till vår blogg!
Username:
Password:
7 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tack för att ni besökte min blogg! vi ses kanske snart igen.

 

Tack för besöket här är kanske länkar ni också gillar!?:

:

Panfu203 & company presenteras av

(och i sammar betar med):

           

 


(Tips!)

"Du kan klicka på bilderna för att komma till deras sida!"



Meta

Logga in

RSS

 

ADMIMISTRATÖR STATUS:

[VID DATORN/ONLINE]

 

# Förhindra ej inloggade att läsa
$wgGroupPermissions['*']['read'] = false;

Ovido - Quiz & Flashcards